Söndag morgon.

Ja då var det söndag igen.
snart är det dags för en ny vecka och nya tag.

Igår så tittade jag på melodifestivalen.
Lasse Lindh var bra, men förstod att han inte skulle gå vidare.
Sen var de skönt att Carola fick sig en lite läxa och hoppas hon hamnar med båda fötterna på jorden.
Man kan inte alltid vara bäst. Men heter man Carola så är man bäst hela tiden och får göra som man vill, i alla fall när det gäller bilkörning ;).

Så vad ska jag göra idag då?
Söndag, mulet väder, stökigt rum en del läxor att göra tror ja.

Tror jag börjar med att städa rummet och se vad klockan blir.
Sen kanske skriva lite på projektarbetet eller så.

Idag har Robin borta match mot Lillån, en viktig match.

Fick en fråga på en sida där jag är medlem.
"Hur många säsonger har du följt Robin när han spelat innebandy?"

Ja vi vart tillsammans den 3/7-05 så ja har följt följande säsonger
05/06
06/07
07/08

Visst kan man bli trött på det ibland, bara massa matcher och träningar men det är kul.
Har ju själv spelat det så.

Men var inte blyga.
Har ni frågor så ställ dom, jag blir inte arg :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback