Måndag

Ja då har den nya veckan startat.
Varit i skolan hela dagen.
Fått datum för våran projektredovisning.
Då vart pressen genas större. Men jag och Melli grejar det.
Sen bestämde även jag och min mattelärare att jag ska göra provet på onsdag på lektionen.
Så nu efter middagen ska jag bara plugga.
Har prov i morgon i Inköp och varuhantering.

Här kommer en liten veckoplanering som ja berätta om igår.

Måndag:
Skola och plugga.
Även hinna med Cityakuten.

Tisdag:
Skola  och plugga lite mer
Försöka hinna städa rummet

Onsdag:
Skola, sen ska jag och Melli åka och fota till vårat projekt

Torsdag:
Skola, Finspång?

Fredag: LOV
Åker jag inte på torsdag så åker jag idag.


ja att hon är! :)
Längtar så efter att hon ska komma hit :)

Får du lov nu på fredag? :O Alltså sportlov? :P

2008-02-18 | 20:27:58

Jag vill också bo i södra sverige.. Jag antar att du gör det :P
Vi har lov om 2 veckor :S

2008-02-18 | 20:47:27

Jag vill flytta till göteborg jag :]
jag älskar verkligen den staden :)

2008-02-18 | 21:06:22

ha en bra kväll! :)

2008-02-18 | 21:53:53

matte B är piss :P det är väl det du ska ha prov i? =)

2008-02-20 | 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback