Lördag morgon.

Upp med tuppen.
Ja de kan man lugnt säga, vaknar runt halv nio av att dom har radion på i köket oc lyssnar på ring så spelar vi.
Typ bara pensionärer som gör?
I alla fall när jag går upp och påpekar att dom har väckt mig är jag äntligen får sova så säger dom
"men hallå det är morgon och normal tid. du får skylla dig själv att du är uppe hela nätterna"

För de första halv nio en lördag morgon är inte normal tid.
För de andra så gick ja å la mig ganska skapligt igår.

Så de här ska dom få igen för, ja har ju sån bra musik smak (inte) enligt dom.
Dom brukar ju ligga och läsa ibland på dagarna (titta pensionär grej igen)
Så då är de väll bara att göra något i köket med radion och påpekar dom det så är det bara att säga
"men hallå det är eftermiddag och normal tid, du får skylla dig själv att du går upp för tidigt på morgonen"


Nä nu är det hämd.
Dom klagar på att jag aldrig är hemma och tar det lugnt.
INTE SÅ KONSTIGT.
DET GÅR INTE I DET HÄR HUSET!


Naaw stackars sötnos då hehe ;)

2008-02-16 | 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback