Fredag kväll

Hemma från praktiken nu, har ätit lite middag och har tagit det lugnt ett tag.
Nu är det helg.
Helger brukar betyda att Robin är här eller att jag är hos Robin.
Men denna helg är första på länge som vi inte är med varandra.
Det känns konstigt och tomt men ja, vi träffas ju nästa vecka igen då jag har lov.

Så vad ska jag göra i helgen? Inga planer alls.
Så ja vad är det som hindrar att jag är med Robin?
Jo han har borta match i helgen, oftast har borta matcherna varit här uppe i sthlm.
Nu ska han te örebro typ, å ja de är på söndag så de är ingen idé att åka ner och hänga me.

Hamid ringde idag och han skulle ordna en tid för bandspelar EKG i Solna dock, så mamma måste ringa och försöka kunna ändra för det går att göra på huddinge sjukhus också, betydligt närmare mig och ja tror dom hade mindre väntetid när jag tittade på nätet.

Ikväll ska jag nog titta på Let's dance och sakna dansen.
Och titta på American Pie the wedding :)


Mycke du skriver :) thihihi :)

2008-02-15 | 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback