Du är så bra :)

Grattis hjärtat.
Jag sa ju att du skulle greja det. :)

Robin ringde för ett tag sen och sa att han hade fått svar om tentan han gjorde.
Och han klarade det fast han var så orolig.

Jag är stolt över honom, det är inte lätt alla gånger.
Han tog studenten i våras och pluggar nu vidare på distans.
Han pluggar allt hemma och får väll ingen direkt hjälp, han är självlärd i alla ämnen.
Har klarat några tentor nu och de är ju så bra.
Visst att man kanske kuggar på en tenta men hallå, man är ju där för att lära sig, man ska ju inte kunna allt redan när man börjar skolan eller hur?
Vad har man då där att göra?

Så idag på alla hjärtans dag vill jag se en stor ros till min pojkvän Robin för han är så bra.

Jag älskar dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback