Början på något nytt?

Ja, vart ska jag börja?
Det var ett tag sen jag skrev kan man säga.
Har varit runt på lite andra ställen men ska ge detta en chans.
Kanske helt utav börja på nytt helt och hållet?
Så varför inte dra iväg en liten presentation om mig själv?

Jag heter Anna, är 18 år gammal.
Går sista året på gymnasiet, känns jätte skönt men läskigt.
Vad händer sen?
Jag har en pojkvän som heter Robin, han kommer nog dyka upp här rätt ofta.
Vi har varit tillsammans sen den 3/7-05.
Varit förlovade sen den 3/7-07.
Det är ett distansförhållande på 17 mil.
Jag har dansat i åtta år men nu så gör jag ingenting faktiskt.
Jo tjatar på läkarna att dom ska hitta vad jag är för sjuk men ja, det får jag ta någon annan gång.
Annars på fritiden så jobbar ja extra ibland på Stalands möbler och umgås så mycket som möjligt med Robin.
Men är även med vänner och så.

Har ni några frågor får ni ställa dom.
Jag återkommer så fort och ofta jag kan, jag ska bli bättre på det här det lovar jag er.



heja dig, hihi :)

2008-02-14 | 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback