Beslutsångest

Nyss hemkommen från Norrköping.
Har varit inne och shoppat lite, köpte mig en skjorta från Gina Tricot.
Robin tittade lite jeans och så men han kunde inte bestämma sig så han köpte inga.

Nu är det så att jag har hittat tre saker jag vill ha.
En jacka från Stadium 599
En väska från björn borg 699
Eller en väska från Adidas 300

Alltså jackan var jätte skön, är väll mer en vår jacka som är vindtät, men den gilla jag.
Och väskan från Björn  Borg vart både jag och Robin helt kära i så ja.
Den är rätt stor i läder typ weekendbag.
Den från adidas är en lite mindre variant men mer budget om man jämför med björn borg.

Får fundera lite på va de ska bli.
 
Detta är den nya skjortan :)
image19



den där skjortan är jag också sugen på :)
tycker den är grymt snygg!
va bra;) då kan jag skippa tankarna om att handla pizza där :)
Jag fortsätter att köra på Babylon!

2008-02-26 | 08:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback