Äntligen hemma.

Så då är det onsdag, halva veckan har gått.

Idag så hade jag matteprovet, gick väll sådär.
Hoppas jag lyckades att skrapa ihop nio poäng som var godkänt.
På exponeringen så målade vi färgscheman "jippi".
Pontus fick MASSA färg på sig han var röd prickig hela han.

Efter skolan åkte jag och Melli till Ikea.
För att fota för vårat projektarbete.
Anders var jätte trevlig och de var inga problem alls.
Köpte en kudde också och lite budget batterier.

Nu när jag kom hem så låg lönespecen på bordet.
Vart väldigt förvånad då jag fick mycket mer en vad jag räknat på men jag klagar inte.

Haha fick många blickar idag då jag har orkat sminka mig ordentligt, och så hade jag leggings.
Väldigt sällan jag har det, men idag var jag söt.

Nu ikväll ska jag boka biljetter till Robin sitter och tittar lite möjligheter.



Svar: För Han har tagit så många sprutor så hans blodkärl eller nått vet inte riktigt sprack.. Snart kommer den bli allderless blå sa pappa =O

2008-02-20 | 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback