Söndag

ÅH vad mätt jag är haha.
Fick äta middag med familjen idag.
Vart lergrytskyckling med sås och potatis.

På jobbet var det mycket kunder och så, men inte så mycket att göra :S.
Ikväll blir de tv-kväll som vanligt på söndagar.
Just nu tittar jag på hells kitchen som jag missade i torsdags.
Sen är det typ miami ink och Erik Mackan.
Ska även se wallander filmen ikväll hade jag tänkt mig..

Grattis hjärtat och ja till Finspång för vinsten mot Hässelby.

Och ni som ringde mig i natt, NEJ JAG HÄNGER INTE PÅ STUREPLAN!!!


Ah men gud, jag måste köpa mig en lergryta. Det var nog hundra år sen jag åt lergrytskykling.



Haha vad var det för idioter som ringde mitt i natten? Jobbigt! :0)

2008-12-07 | 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback