Shopping

Vart en skön dag med shopping.
Lite julklappar och lite grejer till mig själv.
Så ska göra en lista sen för att se vilka jag har kvar att köpa julklappar till och efter maten ska jag slå in paket.

Till mig själv köpte jag en ny kalender, eftersom min går ut i årsskiftet och den är så stor, så köpte jag en ny och mindre.
Trivs bra med den har redan börjat kladda i den.
Sen vart det även HÖR OCH HÄPNA!!! ett par JEANS!!!!!!
Jag HATAR att prova och köpa jeans så deprimerande och jobbigt.
Men idag hittade jag ett par, de var lite för långa men ja viker bara upp de så blir de bra :)
Sen köpte jag även ett par trosor med pacman på.
Bilder kommer senare. :)


Utlottning !!

2008-12-05 | 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback