Måndag

Tack Therese och Andreas.
De hämtade mig efter jobbet och jag var hemma jätte tidigt om man jämför med om jag åker tåg och så.

På jobbet idag har de varit mycket att göra eller ja massa pappers jobb osv.
Lika mycket i morgon men jag får vara chef och deligera sa Johanna :)

igår när jag skulle lägga mig och sova så såg jag att det var säsongsstart på Scrubs på trean.
Så jag var bara tvungen att se de, eftersom ja inte sett de avsnitten :)
Annars sov jag ganska oroligt i natt, drömde konstigt och vaknade lite då och då.

nyklippt
(gammal bild men har ej orkat ta en ny)


var en ingrediens i som jag inte kan äta :P

men jag kan äta peppisar :D

2008-12-08 | 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback