Hemma igen/måste få klaga

Så då sitter man i sin egna säng.
Just nu kan jag göra lite hur jag vill, för Robin tittar på innebandy på Tv.
Västerås-Helsingborg.
Ni ska se hur bestämd och fokuserad han ser ut, man kan sitta och titta på han utan att han märker något..

Och nu måste jag få klaga lite....
Jag skulle köpa morfars julklapp... presentkort på OKQ8, på den första var den slut..den som ligger i Fittja..
Så då åker vi mot huddinge, de ligger en vid min gamla skola.. Där var de också slut, då åker vi till den tredje som ligger i korsningen glömstavägen/ågestavägen..
DÄR FANNS DE!!!
Men jag hade lust att ge upp efter de andra..
Tänk hur mycket försäljning de kanske tappar pga att presentkorten är slut.
Men fick efter mycket åkande tag i mina presentkort.

Nä nu ska jag göra lite nytta och så.

Hörs senare :)


Va? Kunde du inte ha köpt honom ett par fina fårskinnstofflor på Accent istället. Hihi ;0)

2008-12-23 | 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback