Heeemma :)

Så då sitter jag hemma i sängen.
Gick bra på jobbet idag lite drygt ibland men ska inte klaga.

Efter jobbet åkte jag till Skärholmen för jag skulle visa min tröja som gick sönder i dragkedjan.
Mycket bra service måste jag säga att de hade så jag klagar inte :)
Fick ett presentkort och de tog tillbaka tröjan för de hade ingen ny.
Eftersom de var en reklamation brukar de skicka grejerna till en skräddare, men detta var ett rea plagg så ja, presentkort funka bra.

Sen gick jag in på make up store och köpte två nya ögonskuggor som jag ska ha på nyår och så.
Tittade även runt lite och köpte nya undisar.


Nu ska jag betala lite räkningar och grejer sen ska ja fixa lite och så.
Hörs sen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback