Söndag

Idag är det söndag och jag hatar de.
Robin är iväg och tränar, men han skulle komma hem och äta lunch i alla fall innan han ska träna lite till.

Som det ser ut nu ska Robin köra mig hem, vi hade en diskussion igår om hur jag skulle komma hem.
Och han vill köra mig hem, så jag får mer tid med honom, ja ett par timmar i alla fall.
Visst är det bra, men det gör så jäkla ont när han ska åka från mig.
För ja, de händer inte allt för ofta att han är oss mig och så.

Men det blir nog så att Robin kör, för det tajmar inte med Tessie och de.
Men jag kan ju ta tåget också, vi får se.

ALLTSÅ DU SOM RINGER OCH SMSAR MIG PÅ HELGERNA, KAN DU LÄGGA AV?!
JAG HAR FÖRKLARAT FÖR DIG ATT  DU RINGER FEL MEN DU FATTAR INTE.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback