Match 2/hemfärd/Tradera

Andra matchen vart oavgjord.
Den var de lite mer fart i än den första så det var kul.
Dock var det så himla varmt i Aluceum så jag trodde jag skulle smälta.
Vissa fick sig rätt bra lökringar haha ;)

Efter matchen var det bara att hoppa in i bilen och röra sig mot Norrköping.
Där en buss väntade och skulle ta mig och andra till Katrineholm.

Idag var det tungt och jobbigt att åka ifrån dig älskling, tur att jag hade solglasögon så såg ingen annan mina tårar.

När jag sagt hejdå och grinat lite till så åkte vi mot katrineholm. bussen var tidig så jag fick vänta först 45 minuter ungefär sen var tåget sent så det vart lite mer väntan.
Men det han vi köra ikapp så jag kom hem ordentligt.

Idag har jag vunnit en auktion på tradera.
Bonniers trafikskola 2008 ska komma hem till mig.
Funderat massor på körkortet så det var någonstans att börja i alla fall.
Auktionen slutade på 221 kronor + frakten 11 kr.
Ute i butik ligger de på 369 och uppåt så.



Då kanske man får kika lite nästa gång vi ses? Kul & se om det är värt att köpa...

Kolla upp hur du jobbar på fredag!

Vill du ha något från båten?

2008-08-25 | 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback