Måndag/jobb/shopping

Eftersom bloggen inte funkade imorse så kommer ett inlägg nu.
I natt sov jag inte allt för mycket men när jag sov så drömde jag jätte konstigt.

Jag och Caroline stod på en scen mitt ute i skogen, hon spelade Kom nära på piano och jag sjöng.
Och framför scenen så stod sånt folk som vi vill glömma eller som har glömt oss.
Säger jag så, så förstår i alla fall Carro vad jag menar.

Jobbet har varit segt eftersom jag varit så trött men jag och Johanna fick en hel del gjort i alla fall så de känns bra.
Vi ska jobba på som satan nu i veckan så vi slipper övertid i helgen.

Efter jobbet åkte jag till Tumba centrum, handlade lite mat men gick även in på H&M en sväng och köpte underkläder och ett "sov set" med linne och shorts.

Nu har jag gjort i ordning mat så jag och mamma har matlåda i morgon.
Även betalat min auktion jag vann på tradera.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback