Kväller

Så nu är jag hemma från jobbet igen.
Gick riktigt trögt idag eftersom jag inte hade några krafter alls.
Men jag längtade mest efter att få sluta.
Hade tänkt att äta min matlåda till lunch men icke, haha johanna ville ha lunch sällskap så jag åt min lunch nu när jag kom hem istället.

Nu väntar jag bara tills Robin kommer, han är här om en timme typ.
Längtar väldigt mycket.

Förresten så kan jag inte hålla mig längre. Ni minns överraskningen jag berättade om för ett tag sen?
Jo jag var hos Jennie och vart fotad och jag kan inte hålla mig jag måste visa en av bilderna i alla fall haha.

Modell:Jag
Foto: Jennie www.jeni.blogg.se



fin bild

2008-08-08 | 19:46:59

jättebra bilder blev det:) kikade på hennes blogg;)

2008-08-09 | 10:56:29

Jättefin bild!

2008-08-11 | 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback