Kväller

Nu har jag läst klart min bok, eftersom de har regnat och åskat så mycket har datorn varit avstängd ett tag.
Tände ljus och läste ut min bok, det var sista i serien och den var så himla bra.
Kan verkligen rekommendera den serien.
Den är skriven av Lotta Thell.

Nu sitter jag och varvar ner, i morgon ska jag börja på mitt "nya" jobb.
Är faktiskt lite nervös. Men det kommer gå bra.

Sitter även och drömmer om att flytta hemifrån.
Flytta ihop med Robin.
Tänk när den dagen kommer så jag slipper behöver åka ifrån Robin hela tiden.
Den dagen vi har ett ställe som vi kan kalla vårat.

Jag längtar efter den dagen.


haha okej jag använder alltid flyg om jag ska någon längre bit :)

2008-08-04 | 00:15:27

2 alternativ: Du söker dig jobb närmre honom & flytta ner, eller så byter han lag och söker sig upp.

Svårare än så är det inte =)

Mamma sa att du kanske ville följa med på lördag?

Lycka till idag!

2008-08-04 | 05:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback