Finspång

Då är man nere hos Robin då.
Åkte till Tessie och de körde mot norrköping.
I norrköping så köpte jag en glass medans jag väntade på Robin.
Nu här hemma har vi ätit middag, de grillade kycklingfilé.
Sen har vi varit och handlat godis.

Nu ska vi bara ta de lugnt.
Robin vill se Jönssonligan som går om typ 20 minuter.
Jag har sätt den så många gånger så vi får se vad jag gör.

I morgon bär det av till en heldag i Linköping


hehe vet inte riktigt hur jag ska fråga det här men, hur gammal ör du och är du gift?:D tänker mest på namnet, innebandyfru eller är det nå begrepp idrottare har?=D typ största kärleken till innebandy?:D förklara please :D

2008-08-02 | 02:00:46

Jag vill också vara med min baby :(

har du handlat något fint ?

2008-08-02 | 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback