Burr.

Regnet bara öser ner utanför fönstrena ska jag säga er.
Har tänt ljus och krupit in i mitt täcke.
Sitter och lyssnar på lite mysig musik.
Det som fattas är Robin.
Men på torsdag är han här igen och jag längtar så.


"

Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nåt som ingen annan har,
du är så underbar.


Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag.


Det finns inga tvivel,
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Vill att du ska känna trygghet,
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.


Och jag ser i dina ögon,
att du känner likadant.
Jag vill dela mitt liv med dig,
du skapar värme inom mig,
och vi ska vårda varje dag.
Vi älskar varandra så,
som ingen annan kan förstå,
det är för alltid du och jag.
För alltid du och jag.


Jag vaknar brevid dig,
stryker håret från din kind,
jag är så glad att du är min.."



Låter mysigt :)

2008-08-12 | 21:55:29

fin dikt! :) Kika gärna in och lämna en rad*

2008-08-12 | 21:55:37

va mysigt det låter!!

2008-08-12 | 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback