Tisdag

Så då har jag gått i skolan idag då.
Sen har ja fixat med alla kort osv från helgen.
Har även varit ute och gått.
Provat studentkläderna.
Det som behövs fixas nu är en vit bh sen smycken.

Nu kommer det inlägget jag pratade om i helgen.

Nu den 19 april var det sm-finalen i innebandy i globen.
Så ser jag en spelare där (Danne) som jag inte gillar pga hans attityd på plan.
Men ja tänkte att ja ger han en chans han kanske är jätte härlig.
Så han står vid en kiosk i globen, jag går fram och frågar honom efter autografen (tänkte då får ja ju veta hur han är som person)
Snubben tittar knappt på mig och dom som står bredvid och känner honom bara tittar på mig.
Ja har sträckt fram blocket men han bryr sig inte.

Visst nu gör det inte mig något att jag inte fick någon autograf, nu har ja ordentliga skäl att o-gilla honom.
Men tänk alla mindre barn eller liknande som har honom som idol och frågar honom efter en autograf och han inte ens bryr sig.
Vadå krossa en barns drömmar om sina idoler?
Nä ja vart riktigt besviken på honom.
Inte bra!


För mer bilder från helgen så finns dom i min bilddagbok där heter jag liillan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback