Sen uppdatering

Hej och ursäkta för den sena uppdateringen.

Idag har ja varit i skolan.
På klassrådet pratade vi om studenten IIIH de är inte långt kvar nu.
På ekonomin jobbade vi massor förstår väll ganska mycket i alla fall.
På marknadsföringen fick vi tillbaka våra prov blandannat fick ett VG+
Så håller ja mig på den nivån terminen ut så får jag nog MVG i slutbetyg
Sen hade jag religionsprov som jag missat, gick nog ganska bra, hoppas jag i alla fall.

Efter skolan åkte jag till huddinge C för att handla lite.
Fick sällskap av Michaela, Tack så mycket.

Nu har jag lagat mat, pappa var förbi en sväng.
Och nu så längtar ja bara och väntar tills Robin kommer.
Han borde komma när som helst.

Så ni får ursäkta om det blir dålig uppdatering dom närmsta dagarna.
Men ska göra mitt bästa. =)


Ingen fara! Alltid kul att handla :)

2008-04-17 | 19:01:50

http://emelieohlsson.blogg.se/

Fototävling.
Borde vara något för dig, hon är jätteduktig!

2008-04-17 | 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback