Min bästa vän

Nu ska jag berätta för er om min bästa vän.
Jag är så lyckligt lottad att ha henne som min vän.
Även fast vi bor så långt ifrån varandra så känns det som hon alltid är med mig.
Som om hon har varit en del av mitt liv, hela livet.
Hon finns alltid där när man behöver prata och hon vet att jag alltid lyssnar.
Att hon är den bästa vännen jag har hoppas jag även att hon vet.
Kommer alltid med så bra ideér men har en del knasiga också.
När jag fyllde 18 år så sa hon att man alltid fick vara barnslig och ja, det är vi.
Vi är som Piff och Puff, fast vi bråkar vem som är vem.

Jag har aldrig haft en sån bra vän som Caroline.
Och jag släpper inte henne i första taget.
Vi är väldigt lika, nästan som själsfränder.
Men vi är lite lika på utseendet också.
Hon är en sån stark människa och visar att man kan klara vad som helst bara man vill.


Tänk om alla skulle få ha en bästa vän som Caroline.


Tack Carro för att du finns.
Glöm aldrig att du är den bästa vännen jag har.


// Din Plutts



men nu grinar jag..
jag älskar dig!!

2008-04-23 | 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback