Kväller

Jag behöver faktiskt inte gå och lägga mig ännu.
För jag är ledig i morgon.

Eller ja ledig och ledig.
Jag ska förbi Melli
Vi ska jobba med vårat arbete i bransch engelskan och praktiskt marknadsföring.
Sen ska jag även in till stan och hämta pengar av Tessie.
Om hon nu orkar hon är väldigt sjuk.
Men det är ingen panik på den fronten, kan ju lägga ut åt henne så länge tills hon blir bättre.

Så just nu sitter jag och lyssnar igenom massa musik jag har på datorn.
Ska ta och rensa datorn någon dag hade jag tänkt mig.
Kanske kan låna Robins externa hårddisk och greja den ordentligt?

Nä nu ska jag återgå till musiken och titta på min "man" som sitter i webcam.
De var ett tag sen det med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback