"För det är ingen vanlig dag"

Nä för idag så fyller jag faktiskt år.

19 år har man hunnit och bli nu.
Jäklar vad tiden går.
På morgonen när jag vaknade fick jag frukost på sängen av Robin sen paket av honom.
Sen fick jag paket av mamma och Anders.
I skolan hade vi en lektion bara matten var inställd och den andra hade bara halva klassen.
Så Robin hämtade mig så åkte vi hem.

Gjorde två tårtor namnam.
Som består av
Tårtbotten
krossad annanas
tårtbotten
Mosade hallon (färska å frysta)
Topp.
Grädde
Kiwi och jordgubbar

Sen kom första gänget, alltså mormor,morfar och Gunnar.
Åt tårta och lite mackor och så.

Nu väntar vi på Andra gänget som blir Therese, Andreas och Pappa.

Skriver senare =)


Grattis i efterskott :)

2008-04-22 | 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback